MOnSter-Fórum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Žádost o práva na AWP server/ classic

3 posters

Goto down

Žádost o práva na AWP server/ classic  Empty Žádost o práva na AWP server/ classic

Odoslať pre Majky So august 29, 2015 10:50 pm

Váš nick v hre :^[InMorTal].* Majk

Věk: Je mi 18 let

Vašé SteamID: STEAM_0:0:141908026

Aktivita na servery: O tomhle serveru jsem se dozvěděl od Jelena, takže jsem začal hrát teprva chvíli, ale není problém zlepšit aktivitu na serveru

Niečo málo o sebe nejmín 4 věty: Ahoj jmenuje se Michal je mi 18 let ale žiji ve Velkých Losinách, ti co to neznají tak je to taková obec no... Mezi moje koníčky patří hokej, fotbal, rybaření a samozřejmě i PC nejvíce se věnuji v PC Děláni serveru mt2 a na csku se to týká adminování + programátor serverů (MT2).. Studuji na střední škole v Šumperku ... Obor Instalatér ..Smile

Prečo by si chcel na MOnSter adminovat? : Chtěl bych pomoct chodu tohoto portálu přinést více zábavy a starat se o servery .. více lidí, mohlo by se udělat více serveů ale to postupně až když by se vědělo že tento portál navštěvuje hodně lidí ... Chtěl bych zlepšovat servery a zdokonalovat  web a podobně... to je asi co bych řekl k této žádosti ...

S pozdravem///Majky

PS: práva bych chtěl nahodit hned.. Pokud by jste mě vzali Smile

Majky

Počet príspevkov : 1
Join date : 29.08.2015

Návrat hore Goto down

Žádost o práva na AWP server/ classic  Empty Re: Žádost o práva na AWP server/ classic

Odoslať pre [Barney] So september 05, 2015 3:29 pm

Za mně máš ANO

ale ted jsem se pohádal s Jelenem takže nwm jak to bude ... už nemám hosting account takže to AWP nevim
jestli to dokáže spravit, uvídíme co napiše jelen, zatim Smile

[Barney]

Počet príspevkov : 10
Join date : 27.08.2015

Návrat hore Goto down

Žádost o práva na AWP server/ classic  Empty Re: Žádost o práva na AWP server/ classic

Odoslať pre Admin So september 05, 2015 3:34 pm

Za me mas Ano!

Admin